Generelle vilkår og betingelser

Om Embraces Care AB

Virksomheden er baseret i Gøteborg. Virksomhedens postadresse er Polhemsplatsen 1. Ønsker du at komme i kontakt med os, så send en mail til hej@embraces.dk med din sag og dine kontaktoplysninger, så vender vi tilbage til dig snarest.

Bestilling

Når du har gennemført din ordre, sendes en ordrebekræftelse til din e-mailadresse. I bekræftelsen finder du alle oplysninger om produkter, pris, fakturerings- og leveringsadresse. Hvis der er fejl i ordrebekræftelsen, skal du straks kontakte os via e-mail til hej@embraces.dk.

Levering

Vores normale leveringstider er 2-4 dage, leveringstider for skinner og retainer er 8-12 dage. BEMÆRK! Bestillinger afgivet i weekenden sendes tidligst den efterfølgende mandag. Skulle der opstå forsinkelser i leveringen (uden at vi har givet dig besked om længere leveringstid), bedes du kontakte os på e-mailadresse: hej@embraces.dk.

Priser

Alle priser i butikken er angivet i DKK og alle priser er uden moms, da Embraces Care AB er en momsfri virksomhed inden for tandpleje. Vi tager forbehold for prisændringer på grund af prisændringer fra leverandører, trykfejl på hjemmesiden og fejl i priser på grund af forkerte oplysninger og vi forbeholder os retten til at justere priserne.

Fortrydelsesret

Ved køb af varer på hjemmesiden har du som kunde en lovbestemt 14 dages fortrydelsesret, der gælder fra det tidspunkt, du har modtaget en vare, som du har bestilt.

Når du gør brug af din fortrydelsesret:

Du skal meddele, at du har fortrudt. Dette skal gøres skriftlig til os på hej@embraces.dk. I din besked skal dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og tydeligt framgå hvilke varer returneringen gælder for.
Du har 14 dage fra det at du har informeret os skriftlig til at returnere produkterne til os.
Du er ansvarlig for returfragt, levering og stand af produkterne ved returnering, produkterne skal derfor sendes godt emballeret og i original emballage.
På tilbagebetalingsbeløbet forbeholder vi os retten til at fratrække et beløb svarende til værdifaldet i forhold til produktets oprindelige værdi ved brugt eller beskadiget produkt.

Fortrydelsesretten gælder ikke for:

  • Produkter, der er blevet forseglet (forseglet) af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager, og hvor forseglingen (plomberingen) er blevet brudt af dig.
  • Produkter, der er blevet forseglet (forseglet) af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager, og hvor forseglingen (plomberingen) er blevet brudt af dig.
  • Specialfremstillede tandskinner og retainer, som er skræddersyet specielt til dig og dine tænder.
  • Ydelser, der er gennemført, og hvor du udtrykkeligt har accepteret, at ydelsen påbegyndes uden fortrydelsesret.

For mere om den lovbestemte fortrydelsesret, se här.

Reklamation och klager

Vi inspicerer alle produkter, inden de sendes til dig. Skulle produktet stadig være beskadiget eller forkert afsendt, når det ankommer, forpligter vi os i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning til at rette fejlen uden beregning.
Du skal altid kontakte os for en godkendelse, inden du returnerer en defekt vare.
Klager skal sendes umiddelbart efter, at fejlen er opdaget.

Hvordan går du videre med en klage?

Eventuella fel och defekt ska alltid reklameras till hej@embraces.se där du anger ditt namn, din adress, e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet.
Om det inte lyckas oss att åtgärda felet eller leverera en liknande produkt, återbetalar vi dig för den defekta produkten i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vi står för returfrakt vid godkända reklamationer.
Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vid reklamationer följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se.

Eventuelle fejl og defekt vare skal altid meddeles til hej@embraces.dk hvor du oplyser om dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen.
Hvis vi ikke er i stand til at rette fejlen eller levere et lignende produkt, refunderer vi dig for det defekte produkt i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Vi er ansvarlige for returfragt for godkendte reklamationer.
Vi forbeholder os retten til at afvise en reklamation, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Ved klager følger vi retningslinjer fra Det Almindelige Klagenævn, se arn.se.

Ansvarsbegrænsning

Vi påtager os intet ansvar for indirekte skader, der måtte opstå på grund af produktet. Vi påtager os ikke ansvar for forsinkelser/fejl, der skyldes forhold uden for virksomhedens kontrol (Force Majeure). Disse omstændigheder kan for eksempel være arbejdskonflikt, brand, krig, regeringsbeslutning, nedsat eller ingen levering fra leverandør. Endvidere tages der intet ansvar for eventuelle ændringer i produkter/produktegenskaber, som er blevet ændret af den respektive leverandør og andre faktorer, som ligger uden for vores kontrol.

Produktinformation

Vi forbeholder os ret til trykfejl på denne hjemmeside og det endelige salg af produkter. Vi garanterer ikke, at billederne afspejler produkternes nøjagtige udseende, da der kan forekomme en vis farveforskel afhængig af skærm, fotokvalitet og opløsning. Vi gør altid vores bedste for at eksponere produkterne så præcist som muligt.

Information om Cookies

Ifølge lov om elektronisk information skal besøgende på en hjemmeside af hensyn til privatlivets fred informeres om, at der anvendes cookies. Oplysningerne i cookien kan bruges til at spore en brugers browsing. En cookie er en lille tekstfil, som den hjemmeside, du besøger, anmoder om at blive gemt på din computer for at give adgang til forskellige funktioner. Du kan indstille din browser til automatisk at afvise cookies. Mere information kan findes i vores cookiepolitik.

Personlig information

Ved at handle hos Embraces Care AB accepterer du vores databeskyttelsespolitik og vores behandling af dine personoplysninger. Vi beskytter dit privatliv og indsamler ikke flere oplysninger end nødvendigt for at behandle din ordre. Vi sælger eller videregiver aldrig dine oplysninger til tredjemand uden juridisk grundlag.
Embraces Care AB er ansvarlig for behandlingen af ​​personoplysninger, som du har givet os som kunde. Dine personoplysninger behandles af os for at kunne håndtere din ordre og i de tidspunkter, hvor du har efterspurgt nyhedsbreve eller kampagnetilbud – for at kunne tilpasse markedsføringen til dine individuelle behov.
Oplysningerne nedenfor er en oversigt over, hvordan vi opbevarer og behandler dine data i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (GDPR).

Hvad er en personlig information?

En persondata er al information, der direkte eller indirekte kan henføres til en fysisk person.

Hvilke oplysninger gemmer vi?

For at kunne håndtere din ordre og besvare spørgsmål i forbindelse med din ordre (kundeservice), gemmer vi dit for- og efternavn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, IP-adresse og købshistorik.
Dine oplysninger opbevares, så længe vi har et lovligt grundlag for at behandle dine oplysninger, for eksempel for at opfylde aftalen mellem os eller for at overholde en retlig forpligtelse efter for eksempel bogføringsloven.

.

Lovgrundlag

I forbindelse med et køb behandles dine personoplysninger for at gennemføre aftalen med dig.
Markedsføring, kampagner og lignende forsendelser foregår med dit samtykke.

Hvilke oplysninger deles og til hvilket formål?

Betalingsudbyder

Ved køb deles oplysninger med vores betalingsudbyder. Det der gemmes er fornavn, efternavn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer. Vælger du at betale med faktura eller delbetaling, gemmes også betalingsudbyderens personnummer. Oplysningerne gemmes for at gennemføre købet og for at beskytte parterne mod svindel.
De betalingsudbydere (betalingstjenester) vi bruger er: Resurs Bank, Klarna, Stripe Card betaling.

For at kunne tilbyde Klarnas betalingsmetoder, vil vi muligvis overføre dine personlige oplysninger i form af kontakt- og ordreoplysninger til Klarna, for at Klarna kan vurdere, hvorvidt du er kvalificeret til deres betalingsmetoder, og for at skræddersy disse betalingsmetoder til dig. Dine overførte personlige data bliver behandlet i overensstemmelse med Klarnas egen Databeskyttelsesmeddelelse.

Behandlingen

Ved behandlingsstart kan det være nødvendigt at lave f.eks. aftryk, digitale modeller, intraorale scanninger, røntgenbilleder og/eller fotografier til diagnose, professionel undersøgelse og overførsel til Embraces, til fremstilling af specialfremstillede skinner til dine tandregulering. Embraces vil være ansvarlig for data for sådan databehandling, der er strengt knyttet til fremstilling af skinner i henhold til Embraces recept.

Med hensyn til anden databehandling, der har med dit helbred og din behandling at gøre, er Embraces dataansvarlig for disse formål, og at du bør kontakte Embraces vedrørende spørgsmål vedrørende dine persondata.

Dine personlige data vil blive inkluderet i dine medicinske data, som kan omfatte “personlige data”, i overensstemmelse med, hvordan dette udtryk er defineret i gældende databeskyttelseslove og -regler. Disse personlige oplysninger kan videregives til din ansvarlige tandlæge, andre konsulterede tandlæger og ortodontister samt Embraces og dets tilknyttede selskaber. Databeskyttelsesstandarder og -love i sådanne lande kan afvige fra dem, der er gældende i EU. I forbindelse med sådanne overførsler vil Embraces beskytte personoplysningerne i overensstemmelse med, hvad der kræves i henhold til gældende databeskyttelseslove og sikre, at et tilstrækkeligt beskyttelsesniveau overholdes i henhold til sådanne love.

Embraces kan bruge dine personlige oplysninger til dets legitime formål uden direkte identificerbare personlige oplysninger såsom navn eller adresse. Disse formål vedrører forskning og udvikling og forbedring af nye produkter og tjenester. Medmindre andet er angivet eller påkrævet ved lov, er deling af kliniske billeder til markedsføringsformål tilladt af Embraces og af min tandlæge, der er ansvarlig for behandlingen.

Du anerkender, at du, eller nogen på dine vegne, ikke vil søge eller modtage erstatning eller godtgørelse, hvad enten det er lovligt, rimeligt, monetært eller på anden måde, på grundlag af enhver brug af dine medicinske og personlige oplysninger, der opfylder betingelserne i disse informerede vilkår for Køb.

Fragtfirma

For at kunne levere dine ordrer og fuldføre vores aftale, skal vi dele specifikke oplysninger med fragtfirmaet. Det der deles med rederiet er fornavn, efternavn og adresseoplysninger til levering. E-mailadresse og/eller mobilnummer kan også blive delt med fragtfirmaet til meddelelse.
De rederier vi samarbejder med er: Postnord.

Nyhedsbrev

Hvis du har valgt at tilmelde dig vores nyhedsbrev, vil dit fornavn, efternavn og e-mailadresse blive delt med vores nyhedsbrevudbyder. Dette for at kunne holde dig opdateret med information og tilbud til markedsføringsformål. Vi bruger Hubspot til at udsende nyhedsbreve.

Retten til indsigt

Du har ret til at modtage uddrag af alle oplysninger, der er tilgængelige om dig hos os. Uddrag leveres elektronisk i et læsbart format.

Ret til ændring

Du har ret til at bede os om at opdatere ukorrekte oplysninger eller supplere oplysninger, der er ufuldstændige.

Retten til at blive glemt

Du kan til enhver tid anmode om, at oplysningerne om dig slettes. Der er få undtagelser fra retten til sletning, såsom om den skal bibeholdes, fordi vi skal opfylde en juridisk forpligtelse (f.eks. ifølge bogføringsloven).

Ansvarlig for databeskyttelse

Embraces Care AB er ansvarlig for opbevaring og behandling af personoplysninger i netbutikken og sikrer, at reglerne følges.

Sådan beskytter vi dine personlige data

Vi bruger industristandarder såsom SSL/TLS og envejs-hash-algoritmer til at opbevare, behandle og kommunikere følsomme oplysninger såsom personlige data og adgangskoder på en sikker måde.

Ændringer til de generelle vilkår og betingelser

Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i vilkårene til enhver tid. Ændringer til vilkårene vil blive offentliggjort online på hjemmesiden. De ændrede vilkår anses for accepteret i forbindelse med bestillinger eller besøg på hjemmesiden.

Tvist og lovvalg

I

I tilfælde af at en tvist ikke kan løses efter aftale med virksomhedens kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende dig til Det Almindelige Klagenævn, se arn.se. For indbyggere i et andet EU-land end Sverige kan klager indgives online via Europa-Kommissionens tvistbilæggelsesplatform, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
I tilfælde af en tvist følger vi afgørelser fra ARN eller det tilsvarende tvistbilæggelsesorgan.
Tvister vedrørende fortolkningen eller anvendelsen af ​​disse generelle vilkår og betingelser skal fortolkes i overensstemmelse med svensk lov og lov.

Embraces Behandlingen

Informeret samtykke til EU-patienter

For at det ønskede resultat af tandregulering (tandregulering) kan opnås, kræves et godt samarbejde mellem Embraces og patienten. Velinformerede patienter, der følger deres anbefalinger, opnår normalt positive resultater. Tandregulering, som al anden medicinsk kunst, har sine begrænsninger og potentielle risici, og disse skal du kende og acceptere for yderligere behandling. Oftest udgør risiciene ikke en hindring, men det er vigtigt, at du bliver informeret om dem af Embraces, for at du kan tage stilling til, om du vil gå videre med den planlagte behandling. Sørg for, sammen med Embraces, at du har talt risiciene igennem og diskuteret alle andre alternative behandlinger, du har til rådighed, inden du starter din behandling.

Hvis du har spørgsmål, så tag dem op med Embraces personale, så du har mulighed for at få dem besvaret fuldt ud. Før du accepterer at fortsætte, bør du være sikker på, hvad der forventes af dig som patient (eller af dig som værge eller forælder) i behandlingsperioden, for at opnå de bedste resultater og minimere potentielle risici.

Om behandlingen Embraces

Formålet med behandlingen er at rette tandrækken ud og/eller forbedre bidfunktionen, med det formål at give et slutresultat på linje med traditionel tandregulering med sk. skinne. Ved tandregulering med gennemsigtige bøjler medbringer du som patient i stedet et sæt aftagelige bøjler, som gradvist flytter tænderne. Skinnerne er fremstillet på vegne af Embraces gennem et udvalgt tandlaboratorium. Skinnernes design er baseret på tandregulering. Din ortodontist og Embraces er ansvarlige for din pleje.

Fordelene ved denne type af tandregulering sammenlignet med tandregulereing med traditionelle skinner er, at:

  • Gennemsigtige skinner er mindre fremtrædende i behandlingsperioden
  • De er normalt mere komfortable.
  • De er aftagelige, hvilket betyder, at du under behandlingen kan spise, drikke og passe mundhygiejnen på samme måde som før behandlingen.

Selvom fordelene i forhold til traditionelle skinner er mange, bør du afveje alle de potentielle risici, før du vælger at starte behandlingen.

Potentielle risici

Ligesom andre procedurer og behandlinger omfatter risici seler med gennemsigtige seler. Risici kan omfatte (men ikke begrænset til):

  • Behandlingstiden kan være længere end først anslået. Årsager: Manglende overholdelse af tandlægens anbefalinger, brug af bøjlerne færre timer dagligt end anbefalet, dårlig mundhygiejne, ingen kontrolbesøg, kraftig knoglevækst, ødelagt udstyr. Konsekvens: Længere behandlingstid, dårligere slutresultat end ønsket, mulige meromkostninger i form af nyt udstyr.
  • Skinnerne kan påvirke din tale i starten. Det er meget usædvanligt at tale påvirkes negativt over længere tid, de fleste tilpasser sig hurtigt at bruge skinner og tilpasser talen derefter. Årsag: Usædvanligt at bruge skinner.
  • Forlænget behandlingstid og indvirkning på slutresultaterne på grund af usædvanlig tandform. Årsag: Korte kliniske tandkroner kan påvirke, hvordan bøjlen sidder på tænderne. Konsekvens: Forlænget eller forhindret tandbevægelse.
  • Sår og irritation i de bløde dele af munden, såsom kinder, tandkød, tunge og læber. Årsag: Ændret miljø i munden, sjældent en direkte konsekvens af selve skinnen. Konsekvens: Smerter og irritation. Kontakt din tandlæge, hvis sårene generer dig meget.
  • Allergiske reaktioner er forekommet hos nogle patienter. Hvis du oplever en allergisk reaktion, skal du straks fortælle det til din tandlæge. Årsag: Allergi over for materiale i skinner.
  • Opfattet øget eller nedsat spytproduktion i behandlingsperioden. Årsag: Ydre påvirkning fra tandreguleringen og i nogle tilfælde af andre lægemidler (ikke ordineret under behandlingen).
  • Resultatet vender tilbage. Årsag: skinnerne bruges ikke som foreskrevet.
  • Problemer som tandkødsbetændelse, caries, paradentose, forkalkning (permanente mærker på tænderne) kan opstå, hvis du ikke sørger for din daglige mundhygiejne eller forebyggende tiltag, som du plejer. Disse problemer skal ikke ses som en direkte konsekvens af behandlingen.
  • Resultaterne af tandregulering kan påvirkes af din generelle helbredstilstand og også af anden medicin, du tager i behandlingsperioden.
  • Hos nogle patienter er tandkød og knogler, der understøtter tænderne, blevet negativt påvirket af tandregulering.
  • Skinnerne kan påvirke restaureringer, som f.eks broer og kroner. I nogle tilfælde, hvis de løsner sig, skal de muligvis udskiftes eller cementeres. Rådfør dig med tandlægen, der er ansvarlig for bøjlerne, før sådanne procedurer udføres, da procedurer kan påvirke bøjlernes pasform.
  • Tænder, der er vokset for tæt sammen, eller ekstrem ubalance, der allerede er til stede i kæberne, skal muligvis reguleres med mundkirurgi. Risici forbundet med oral kirurgi, såsom anæstesi og helingsprocedurer, bør overvejes med din tandlæge før kirurgisk behandling.
  • Når skinnen (normalt) ikke er forankret, kan den sluges eller inhaleres, helt eller delvist.
  • Ortodonti skal være permanent. Men tænderne kan, selvom risikoen er lille, for nogle vende tilbage til deres oprindelige position.
  • Der kan opstå problemer med kæbeleddet, som kan give ledsmerter, ubehag, høreproblemer eller hovedpine. Skulle disse problemer opstå, skal du straks informere din tandlæge.
  • Komplikationer, såsom ubehag eller forsinkede behandlingsresultater, kan opstå, hvis du ikke følger behandlingsskemaet. Skinnerne sendes til dig i partier, og det er vigtigt, at du følger den rækkefølge, som tandlægen bestemmer.
  • Nogle oplever, at tænderne bliver følsomme og øm i munden under behandlingen, især i forbindelse med skift af skinne.
  • Ved større tandjusteringer kan det være nødvendigt at montere midlertidige klæbemidler på tænderne. Disse opfattes af nogle patienter som forstyrrende, når tandreguleringsbøjlen ikke bruges.
  • Hos nogle patienter, med meget lidt plads i munden til regulering, kan det være nødvendigt at reducere tykkelsen af ​​tandemaljen (interproximal reduktion). Dette gøres for at skabe plads til tænderne, for at fremme regulering.
  • Skinner kan i nogle tilfælde påvirke tænder, der ikke er blevet beskadiget før. I sjældne tilfælde kan der være behov for efterfølgende tandpleje, som f.eks endodonti eller anden restaurering. I meget sjældne tilfælde kan tandens aktive levetid forkortes og/eller mistes.
  • Nogle tænder kan blive mere fremtrædende fra tandkødet efter behandlingen end andre.
  • I de tilfælde, hvor tænder overlapper hinanden i længere tid før tandregulering, kan der opstå et hul mellem tænderne, nede ved tandkødet, når tandreguleringen er færdige.
  • Tandregulering kan give anledning til rodafkortning (rodresorption), det samme kan tandregulering med gennemsigtige bøjler. Rodresorption kan i sjældne tilfælde føre til, at tænderne løsner sig, men under ellers sunde forhold er der normalt ingen risiko.
  • Hvis der mangler tænder, eller hvis tænderne er særligt stramme, øges sandsynligheden for, at skinnen knækker. Skulle dette ske, skal du kontakte din tandlæge.
  • Selvom behandlingen følges i henhold til din tandlæges anbefaling, kan resultater ikke garanteres. Følg altid anbefalingerne og instruktionerne for de bedste resultater. Yderligere bøjler kan være nødvendige efter endt behandling, eller i nogle tilfælde traditionelle bøjler eller kosmetiske procedurer. I disse tilfælde er der ekstra omkostninger til foreslåede efterfølgende behandlinger.

Informeret samtykke

Jeg har læst og forstået indholdet af dette dokument, som beskriver risici og hvilke overvejelser jeg bør gøre mig inden jeg påbegynder tandregulering med gennemsigtige bøjler. Jeg har modtaget tilstrækkelig information og har fået mulighed for at drøfte denne formular og dens indhold med den tandlæge, der har skrevet under, og jeg har fået tilstrækkelige svar på mine spørgsmål.

Jeg er blevet informeret og forstår, at jeg altid skal kontakte Embraces vedrørende mine forventninger, vanskeligheder, resultater eller enhver anden del af min behandling. Jeg forstår, at jeg har valgt at vælge seler med gennemsigtige seler, og ikke konventionelle seler, pga. faktorer som omkostninger og æstetik. Jeg forstår, at mangel på plads og/eller forskydning af tænder af en sådan grad og placering, at muligheder for tilstrækkelig plakkontrol ikke er mulige, kan have en negativ indvirkning.

Garanti

Startsæt Garanti

Embraces vision er at muliggøre et smukt smil og et bedre selvværd for alle. Når du bestiller dit Startsæt, bruger vores team den nyeste teknologi til at lave en behandlingsplan, der sikkert og effektivt kan håndtere dine ønsker. Hvis vores team føler, at de ikke kan give dig det resultat, du fortjener, refunderer vi dig det beløb, du har betalt for dit Startsæt.

Tandskinner Garanti

For at gøre dine smilende drømme til virkelighed og beholde din garanti på skinner, beder vi dig:

  • Bær dine skinner dagligt: ​​Enhver ændring af dine skinner, der ikke er baseret på instruktioner fra vores team, inklusive men ikke begrænset til tilføjelse af dekorative elementer, vil ugyldiggøre denne garanti.
  • Gør dig ikke af med dine skinner: Behold alle dine skinner, indtil behandlingen er afsluttet, og du er begyndt at have din Retainer på. Dette er nødvendigt, fordi du kan blive bedt om at vende tilbage til en tidligere bøjle, hvis det kræves, eller hvis du mister eller bryder en skinne.
  • Opfølgninger: Brug appen Dental Monitoring korrekt, når du bliver bedt om det.
  • Undgå unødvendig tandpleje under behandlingen: Hvis du skal udføre tandpleje under din Embraces behandling, skal du være opmærksom på, at dette kan påvirke din behandlingsplan og ugyldiggøre din garanti. Kontakt venligst vores team før enhver tandpleje, og vi vil fortælle dig mere.
  • Pas på dine tænder: Daglig tandhygiejne, inklusive børstning og tandtråd, gavner ikke kun dit generelle helbred, det hjælper også dine tænder med at bevæge sig bedre under behandlingen.

Manglende overholdelse af ovenstående retningslinjer kan annullere din garanti og kan kræve yderligere omkostninger for at få dig tilbage på sporet.

Hvis du ved afslutningen af ​​din plan, efter at have fulgt disse retningslinjer, ikke er tilfreds, skal du kontakte os, så vi kan revurdere dine resultater. Hvis din omvurdering bliver godkendt, kan du være berettiget til yderligere skinner. Kontakt os inden for 14 kalenderdage efter du har udfyldt dine seneste skinne.

Embraces Livstidsgaranti

Vi garanterer dit smil hele livet. Det betyder, at hvis dine tænder rykker ud af linje, efter du har afsluttet din første behandling, vil vi give dig et nyt startsæt, en ny behandlingsplan og nye skinner, der hjælper dig med at rette enhver fejlstilling fuldstændigt uden ekstra omkostninger, med forbehold af følgende krav og begrænsninger.

  • Vores team vil vurdere din ansøgning, herunder om dine tænder har bevæget sig ud over slutresultatet af din indledende behandling, om du opfylder kriterierne i disse vilkår og betingelser, og om du er berettiget til yderligere behandling. Dette kan omfatte fotografier og yderligere oplysninger fra dig, så de kan vurdere din berettigelse. Hvis de konstaterer, at dine tænder ikke er flyttet ud af justering, at du ikke opfylder kravene til denne garanti, eller at du er uegnet til yderligere behandling, gælder denne garanti ikke.
  • Denne garanti er en betingelse for, at du har fulgt din behandlingsplan og bærer din Retainer i henhold til instruktionerne.
  • Denne garanti gælder for de tænder, der oprindeligt var inkluderet i din Embrace-behandlingsplan. Den dækker ikke tænder, der er blevet påvirket af fysiske ydre omstændigheder, traumer, som mangler, er blevet påvirket af anden tandbehandling eller tandregulering uden for din Embrace-behandling eller tænder, der er blevet ændret på grund af andre sundhedsmæssige årsager.
  • For at kvalificere dig til garantien skal du:
    • (i) efter afslutning af behandlingen køber holdere fra Embraces eller fra en anden operatør en gang om året, (ii) fremlægger bevis for køb af holdere fra en anden operatør efter anmodning og (iii) som alle meddelelser i denne garanti bekræfter skriftligt, at du har brugt din holder i henhold til instruktionerne og/eller
    • (i) efter at have afsluttet behandlingen, at få indsat den permanente retainer, (ii) give os bevis for, at en tandlæge eller ortodontist har indsat en permanent retainer og (iii) som alle meddelelser i denne garanti, skriftligt bekræfte, at du har brugt din permanente retainer i overensstemmelse med instruktionerne..
  • Tidligere uenigheder eller udløbne meddelelser kan også annullere denne garanti.